10. Princess Hours / Goong
Ape motip tak haku letak ni top ten padahal aku tak suke yang heroin dengan hero dia . Hamekau . Tapi aku suke hero kedua . Hewhewww comel cangat :3 Ehh lempang kang ! Usah berangan angan wahai Ain .
9. Sassy Girl Chun Hyung
Err nie pon aku suke time kecik kecik bodoh bodoh dulu sebab dorang kena kawen pakse . Lahai . Hero dengan heroin oke oke jea . K aku malas nak letak gambau .
8. Dream High
Ohh aku suke sebab comel . Lagi lagi dak Wooyong dengan IU . Aloloooooo . IU sebagai watak seorang gadis yang berbadan gempal sanggup turunkan berat badan sebab dia suka kat mamat Wooyong . Entah hape la HAHHAHAHH . Tapi sedihhhhh sangat bila tengok Dream High 2 TAK BEST LANGSUNG ! Sume bajet nak mampos . Pehh kemain emo . Kbai
7. Full House
Bestest drama ever laa . Tapi kenape tangge ke 8 ? Ohh sebab dah bosan .
6. My Girl
Ni pon aku suke hero kedua gak . Ehhh ? Kenape ekk ? Tetibe lagi -..-''
5. You're Beautiful
Sukeeee dak Jung Yong Hwa dengan Lee Hongki . Jang Geun Seuk dengan Park Shin Ye , aku benci . Satu belagak tahap gaban cipan , lagi sorang gedik macam pondan dah haku tengok . Ala ala Max 247 tu HAHHAHHAHHA . Oke evil laugh muchh :p
4. Yohee The Witch
Eeeee ini aku suke . Terpalingggg suke hero hero nye yang gagah dan perkasa HAHAHHAHHA . Gatal miang keladi nampak nye . Ohh Dennis Ohh sahngat hengsemm . Terguda ahkak .
3. Boys Over Flower
K ni tak yah cakap sume heronye memang buat air liur meleleh sampai tak pandang mane mane citer lain . Cehh kononnnn . Hak tuihhhh :p
Ohh Le Minho <3 HAHHAHHAHAHAHA jiwang jap . Tipu la korang takpe ade perasan kat mamat hengsem lagi ganteng berketak ketak . Ehhh ?
Emmm tu jea kot . Aku rase top 3 takde kot sebab takde lagi drama korea yang menepati citerase aku . Cewahhh ! Cakap belagak bagai macam dia boleh jadik pengarah producer . Konon memang puji melambong .Kbai
No comments:
Post a Comment