Saturday, May 19, 2012

Selamat Pengantin Baru . Ehh ?

Salam and hohoi awok awok sekalian . Ohh koranggg suke perkataan 'KAWEN' kan kannn ? Lagi lagi pompuan sure sukelah pasal ni . Last Saturday , my fam also kekazen aku and me pergi satu wedding ni . Comel la jugak decoration dia . Ala alaaa fairytale . Elelellelelele suke lettewwww :p Tapi tak banyak gambau aku amek sebab rush nak balik kampong . Errr yang paling menariknya the bride la kot aku rasa sangat creative letak foto then ikat dengan riben/tali yang panjang pastu nampak keapungan di situ , pastu dorang punye doorgift tersangat comel . Dalam botol tu ada marshemellow dengan kuih yang femes time aku kekecik dulu . Ape tah name dia .  Aku tengok dah macam magikal pon hado HAHAHHAHAHHAHA . K terketawe besau lak -..-''






Err . Yang penting ni bukan aku . Aku jea tolong snap gambau dorang . Cehh !

Ni lewwwww doorgift dia . Punye pelahap sekejap jea aku tibai -..-''





Ohhh ko deting yea dekkkk ? HAHAHAHHAHAHHH . Ehh ? ( Tetibe lagi )


Ni konon konon aku tunggu ketibaan pengantin . Hamek berkat . Errr 


Ni lah pengantin dia . Tema pink pepel . Comel gituwwww Mak Jemahhh . Kelasss !




P/S : Maaflah tak banyak gambau untuk ditonton tonton . Kbai 


No comments:

Post a Comment