Saturday, April 14, 2012

One Day , One Holiday :D

Yeah , setelah sekian lame dah tak menghapdate blog ni , rasa kesunyian pulak . Cehhh silee lempang aku . HIHI . Okeh okeh , entri kali ini saya nak cakap pasal holiday saya pergi seminggu lepas . Satu hari jea kot ! Sebenarnye aku nak mengamok gak kat makbapak aku sebab kejap benooo . Tak syokk lewwww gituwww . Oke kemon kemon kite lihat sekarang . Cakap besauuuu jea macam holiday kat korea ke hape oversea mane padahal CH jewwwwww . But I do feel lucky sebab dalam masa 1 hari je , aku boleh travel satu CH tuuuwww . Dari Pasar Malam Brinchang , Mardi , Tanah Rata and tak lupe tempat tanam teh , Boh Tea Plantation :')



 Steambott . Nyam nyammm !


 Opocot mak kauu . Haa gelojoh makk !


 Subhanallah ! Cantiknyaaa rosee ni . Besauuuu , Wangiiii !

 Semua tanaman sini segau bugau , pastu besau besau dari biase ! Colourful !
 Ohh ni bunga daisi :D
 Amekauuu ! Muke bapak aku sirius gileee HAHHAHHHH kahkah


 Secret Recipes is better , believe me .
 Perot dah boroi . So , time untuk meninggalkan Teh Boh and CH .

Kbaibai :*

No comments:

Post a Comment