Tuesday, April 17, 2012

I'm ALL GROWN UP :O

Again . Haha Assalammualaikum and haihoi readers :D Well hari hari bikin aku rajin mengeposin di belog iyaaa . HAHAAHH tetibe jea jadik hendon , lempanggg kanggg ! Okey , tahun 2012 yang muliaaaa sangat ni , aku dah pon OFFICIALLY 21 YEARS OLD ! Dah besauuuu dah anak mak . HAHAHHH , dah boleh mengundi , dah boleh buat keputusan sendiri * cewahhhh , konon la kannn ahkakk :P , boleh masak * haaaa ni tak boleh blah promote diri sendiri , dah boleh bekerja , dah boleh kawennn * ehhh tetibe , belom tauuu :P So aku nak share siket gambau dari aku kecik kecik *bukan dari zygote oke , makne nye time aku baby . Hihi rinduuuuu semua tu :'D




Eeee bambammm nyewwww titewww kahkahhh k perasan :P


Yeayyy , ittewww dah stat bejalan lah awak . Eeee tu ayah ittewww :D 
 Ni itewww lagi dengan umi iteewww :*
Ko ce tengok aku dah pon pakai baju polka dot yang sangat femes sekarang . Pe kehal nye aku cakap pasal ni . WTF !
Senyuman lebauuuu sampai ke telinge HAAA , kononnn dah pandai naik basikal . Basikal jea pon , bukan keretee !
Ohh dah lost contact ngn dorang . Misss them A LOT ! <3
Muke bajet suci jea HAHHAHAHA . Kbai
Ce carik aku . Haruslah yang paling menyerlah . Meeeraaaahh mak ngahhh GITUUUU !
Ni kene duduk dendiam . KONONNN phuihh !
Bajet graduate jea HAHAHA . Tabika je pon !


KBAI ! :*






No comments:

Post a Comment