Thursday, April 19, 2012

Beli Barang Onlineeee ? Apekah .

Orang dedulu takde kemudahan online macam kite sekarang . Hanya dengan satu klik , satu jari ponnnn boleh untuk membeli barang . Duduk duduk gituuuuu jea dah boleh bagi perabis duit juta juta memilion . Cehhhh konon . Well aku nak share siket blog blog and page page kat FB yang pernah aku beli online . Well and boleh dikatekan beli online ni murah la sebab takde la menyusahkan kau horang siap kene dressup cantik camtik pastu kene naik kete lagi pergi beli barang yang diingini . Betol tak ? Dalam dalam kebaikan tu , ade jugak keburukannye . Sometimes ada barang kite boleh hilang masa shipping , time dipos , tak sesuai dengan kita , tak ikot apa yang kita nak seperti yang dipaparkan kat gambau gambau . Oke paham ahkak ahkak Bedah sekalian ? So , senang aku cakap tepuk dada tanya selera . Ikot kehendak and choice korang :)





  1.      Le Beau Monde - Jual Accecories 
  2.      Nur Chinta Laa - Ni kawan aku . Memacam aku beli kat dia HAHAHA
  3.      Street Chic - She's selling mostly clothes and accecories 
  4.      Moody - The owner is sooooo loveable and friendly . Jual varsity .
  5.      Elmo Street - Haa , her name is Anis . She sell very cheap clothes . Sangat murah even dah tambah postage ! Really fast and puas hati sahngat ahkak u'olls ! Kahkahh .
KBAI dah tu jea aku penah beli HIHI :') Baibai readers and Assalammualaikum .

No comments:

Post a Comment